De telefonische helpdesk van de AVS is er voor alle professionele vragen die je in je dagelijkse werk tegenkomt.
Je krijgt een deskundige medewerker aan de lijn die je vraag beantwoordt of ervoor zorgt dat je binnen één werkdag teruggebeld wordt. Deze adviesdienst is alleen voor leden.
Dinsdag t/m vrijdag
9.00 - 12.30 uur.
Vakanties
Bij de AVS helpdesk kun je ook terecht als je een second opinion wilt op je beleidsstukken, voor een functiewaarderingsadvies, een juridische check op je toelatingsbeleid of andere beleidsdocumenten of wanneer je advies wilt over de bestuurlijke vormgeving en de verdeling van taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden tussen bestuur en management. Hier zijn meestal kosten aan verbonden.
De helpdesk van de AVS is er voor de leden. Met al je professionele vragen die je in je dagelijkse werk tegenkomt, kun je terecht bij onze helpdesk. De HD-adviseurs beantwoorden je telefonische vraag meteen of bellen je z.s.m. terug. Mails worden dinsdag t/m vrijdag beantwoord.
Als lid kun je de helpdesk ook benaderen als je zelf juridische ondersteuning nodig hebt, bijv. in een conflict met je eigen leidinggevende. Samen met de HD-adviseur bespreek je de situatie en zo nodig wordt je dossier overgedragen aan een van onze juristen.
N.B. Voor vragen m.b.t. belasting en pensioenen verzoeken wij je om rechtstreeks contact op te nemen met resp. de Belastingdienst of het ABP. Ook voor gedetailleerde (netto) salarisberekeningen kun je niet terecht bij de AVS helpdesk; het administratiekantoor van je organisatie kan die vragen beter beantwoorden.