De telefonische helpdesk van de AVS is er voor alle professionele vragen die je in je dagelijkse werk tegenkomt.

Je krijgt een deskundige medewerker aan de lijn die je vraag beantwoordt of ervoor zorgt dat je binnen één werkdag teruggebeld wordt. Deze adviesdienst is alleen voor leden.

Openingstijden AVS tijdens de kerstperiode

Het kantoor van de AVS is van 26 december 2022 t/m 6 januari 2023 gesloten.
De AVS is van 26 t/m  30 december telefonisch niet bereikbaar.

Als lid kun je de helpdesk ook benaderen als je zelf juridische ondersteuning nodig hebt, bijv. in een conflict met je eigen leidinggevende. Samen met de HD-adviseur bespreek je de situatie en zo nodig wordt je dossier overgedragen aan een van onze juristen.

N.B. Voor vragen m.b.t. belasting en pensioenen verzoeken wij je om rechtstreeks contact op te nemen met resp. de Belastingdienst of het ABP. Ook voor gedetailleerde (netto) salarisberekeningen kun je niet terecht bij de AVS helpdesk; het administratiekantoor van je organisatie kan die vragen beter beantwoorden.

AVS Helpdesk