Of je nu een vraag hebt over subsidies, medezeggenschap, functiewaardering, wetgeving, de verbouwing van je school, een inspectierapport of inclusief onderwijs. Je kunt het zo gek niet bedenken: de AVS Helpdesk weet raad en is er voor alle professionele vragen die je in je dagelijkse werk tegenkomt. Je kunt er terecht voor praktisch advies of je gebruikt ze als sparringpartner bij complexere vraagstukken. Onze adviseurs zijn veelal doorgewinterde schoolleiders die het klappen van de zweep kennen. In veel gevallen kunnen ze je vraag meteen beantwoorden of gaan ze voor je op onderzoek uit. Het streven is dat je binnen één werkdag teruggebeld of gemaild wordt. Deze adviesdienst is een exclusief voordeel dat gekoppeld is aan je AVS Lidmaatschap én wordt enorm gewaardeerd door leden. Nog een reden om lid te worden dus!
Per 4 september 2023 is de AVS Helpdesk ook op maandagmiddag telefonisch bereikbaar, van 13.30 tot 16.30 uur. Vragen per e-mail zullen voortaan eveneens al op maandagmiddag worden beantwoord.
*Hier zijn meestal kosten aan verbonden.
N.B. De AVS Helpdesk is er niet voor individuele salaris-, belasting- en pensioenberekeningen. Daarvoor kun je beter contact opnemen met de salarisadministratie, de Belastingdienst of het ABP.
Per e-mail
24/7 bereikbaar via helpdesk@avs.nl
Telefonisch
Maandag: 13:30 – 16:30 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 9.00 – 12.30 uur