Telefonische bereikbaarheid AVS Helpdesk aangepast

De helpdesk van de AVS is gratis voor leden. Via e-mail blijft de AVS Helpdesk 24/7 bereikbaar, maar vanaf nu kun je telefonisch contact opnemen met de helpdesk op vier ochtenden: dinsdag-, woensdag-, donderdag- en vrijdagochtend van 9.00 tot 12.30 uur.

Waarvoor kun je de AVS Helpdesk bereiken?

AVS-leden kunnen met al hun professionele vragen die zij in hun dagelijkse werk tegenkomen terecht bij onze helpdesk. De HD-adviseurs beantwoorden je telefonische vraag meteen of bellen je z.s.m. terug. Mails worden dinsdag t/m vrijdag beantwoord.

Onderwerpen waarover veel vragen binnenkomen, zijn:

  • Onderwijsbeleid
  • Passend onderwijs
  • Kwaliteitszorg
  • Organisatieontwikkeling
  • Rechtspositie en bevoegdheden
  • Verlof en duurzame inzetbaarheid
  • Professionalisering
  • Werkverdelingsplan
  • Personeelsbeleid
  • Medezeggenschap
  • Huisvesting
  • Bekostiging en formatie
  • Functiebouwwerk en functiewaardering
  • Wet- en regelgeving
  • CAO 
  • DGO
  • Cursussen, training en begeleiding

Als lid kun je de helpdesk ook benaderen als je zelf juridische ondersteuning nodig hebt, bijvoorbeeld in een conflict met je eigen leidinggevende. Samen met de helpdeskadviseur bespreek je de situatie en zo nodig wordt je dossier overgedragen aan een van onze juristen.

Voor vragen over belasting en pensioenen verzoeken wij je om rechtstreeks contact op te nemen met respectievelijk de Belastingdienst of het ABP. Ook voor gedetailleerde (netto) salarisberekeningen kun je niet terecht bij de AVS Helpdesk; het administratiekantoor van je organisatie kan die vragen beter beantwoorden.

De AVS Helpdesk doet meer

Bij de AVS Helpdesk kun je ook terecht als je een second opinion wilt op je beleidsstukken, voor een functiewaarderingsadvies, een juridische check op je toelatingsbeleid of andere beleidsdocumenten of wanneer je advies wilt over de bestuurlijke vormgeving en de verdeling van taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden tussen bestuur en management. Hier zijn meestal kosten aan verbonden.

Bereikbaarheid op een rijtje

E-mail: helpdesk@avs.nl
Telefoonnummer: 030 – 236 1010

Telefonische bereikbaarheid:

   dinsdag               9.00 – 12.30 uur
   woensdag           9.00 – 12.30 uur
   donderdag          9.00 – 12.30 uur
   vrijdag                9.00 – 12.30 uur                            

Gesloten:

Vakanties

  • Kerstvakantie
  • Wettelijk vastgestelde week meivakantie
  • Eerste drie weken van de zomervakantie als alle scholen in Nederland gesloten zijn

Erkende feestdagen

  • Goede Vrijdag
  • Tweede Paasdag
  • Hemelvaartweekend
  • Tweede Pinksterdag
  • Koningsdag

Neem contact op met de AVS Helpdesk
De telefonische helpdesk van de AVS is er voor alle professionele vragen die je in je dagelijkse werk tegenkomt. Je krijgt direct een deskundige medewerker aan de lijn die je vraag beantwoordt of ervoor zorgt dat je binnen één werkdag teruggebeld wordt. Deze adviesdienst is voor leden gratis.

Vermeld altijd je lidmaatschapsnummer als je contact opneemt met de Helpdesk

030-2361010 of stuur een e-mail naar helpdesk@avs.nl

Meer informatie over de AVS Helpdesk en openingstijden