Inschrijving gezamenlijke aanbestedingen devices en leermiddelen gestart

Er zijn twee aanbestedingstrajecten van SIVON: voor devices voor het schooljaar ’22-’23 en voor leermiddelen VO schooljaar ’23-’24.

Scholen kunnen tot 4 maart zich inschrijven voor de gezamenlijke aanbesteding devices. Het doel is om nog voor de zomervakantie van 2022 te leveren. Meer informatie is op de website van SIVON te lezen.

Voor de gezamenlijke aanbesteding leermiddelen VO voor het schooljaar ’23-’24 kunnen scholen zich ook via SIVON inschrijven. Dit kan tot uiterlijk 1 maart.

Voordelen voor de deelnemende scholen zijn onder andere de kostenbesparing en geen geregel.

Om mee te kunnen doen aan de gezamenlijke aanbestedingen moet een bestuur lid zijn of worden van de coöperatie SIVON. Besturen kunnen zich aanmelden via www.sivon.nl/lid-worden

Neem contact op met de AVS Helpdesk
De telefonische helpdesk van de AVS is er voor alle professionele vragen die je in je dagelijkse werk tegenkomt. Je krijgt direct een deskundige medewerker aan de lijn die je vraag beantwoordt of ervoor zorgt dat je binnen één werkdag teruggebeld wordt. Deze adviesdienst is voor leden gratis.

Vermeld altijd je lidmaatschapsnummer als je contact opneemt met de Helpdesk

030-2361010 of stuur een e-mail naar helpdesk@avs.nl

Meer informatie over de AVS Helpdesk en openingstijden

Links