Tijdens de mini-conferentie ‘Verantwoording van Klasse(n)’ half februari vond de uitreiking van ‘Beste jaarverslag 2011’ in het primair onderwijs plaats.

In de categorie 1 tot 5 scholen won de Augustinus school uit Papendrecht, in de categorie 6-15 scholen de Sint Josephscholen uit Nijmegen en in de categorie 15+ scholen O2A5 uit Alblasserwaard/Vijfheerenlanden. De jaarverslagen van deze besturen blinken volgens de jury uit in leesbaarheid en toegankelijkheid en weten een compleet beeld neer te zetten, waarin (meerjaren)beleid en inzet van middelen goed gekoppeld worden. Voor het eerst werd ook een award uitgereikt voor het volgens de jury best scorende bestuur op het gebied van Financieel Management. Het bestuur van de Stichting Voila (Leusden) kwam hierbij als winnaar uit de bus.

Let op: Dit artikel is meer dan vijf jaar geleden gepubliceerd en bevat wellicht incorrecte, onvolledige of ongeldige informatie.

Gerelateerd nieuws